Tuesday, August 9, 2011

perasaan dalam hati (???)

annyeong! hi~~ hihihihihi~~ gembira ye hr ni.. konon laa~~ menggembirakan hati yg duka sebenarnya.

entry kali ini tentang, emm... ntah laa...skrg ni tgh blajar. konon~~ hehe.. semangat waja ni. malam ini sgt rajin kerana telah menidurkan diri selama 4 jam di atas katil yg sgt tinggi kerana katil sy ialah katil double-decker dan sy adalah penghuni tingkat 2 katil tersebut. so, dengan susah payah nya memanjatkan diri ke atas, terus mengampai dan tidur. n then sudah plan untuk bangun after midnight. dan yeah!!~~ here i am.. bangun sebangun-bangunnya. merajinkan diri untuk menelaah pelajaran.

hanya kerana esok ada test, terus rajin aa~~ bagus.. hihihi.. sebenarnya kerajinan itu datang sendiri tanpa diduga dan alhamdulillah otak dan minda turut memberi reaksi yg sgt bagus mlm dan pagi ini. semoga otak dan minda akan kekal sebegini sampai exam final nanti.

sekarang ni sedang membaca dan mengingat dan turut memahami subjek law038 ( legal research and information processing skills ). ekceli, subjek ini la yg sy sangat tidak faham dan tidak akan faham kalau tidak merajinkan diri untuk memahami nya. dan kini, setelah membelek-belek buku eh salah. nota housemate.. serta mencatit nota dan isi2 penting.. saya hampir memahami subjek konpius ini. syukran Allah.

syabas norazielah kerana berjaya membuat mind mape yg sgt comel utk subjek CSC and LAW038 ni. hahaha... berdoa sahaja untuk kejayaan masa hadapan. amin~~




No comments:

Post a Comment